In atentia blogurilor colaboratoare! In cazul in care nu va regasiti in blogroll, va rog sa-mi atrageti atentia, pot fi erori din administrare.

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Slapi Adam's Accesories M144 - vanduti



Stare: buna

Slapi negri de vara accesorizati cu margelute negre pe toata bareta din fata + un aranjament de margelute colorate. Talpa este dintr-un cauciuc mai moale, confortabil la mers, motiv pentru care urmele celor 2-3 purtari se vad "imprimate" in materialul talpii.

Defecte: Abia acum la postare am observat ca stangul este ciupit in varf motiv pentru care am redus pretul la care vroiam sa-i dau (sunt o impiedicata din nastere). Ciupitura se poate corecta cu putina oja neagra dar nu mi s-ar parea corect sa-i corectez eu si sa vi-i vand fara sa stiti acest detaliu.

Marime: 38 jumate (nu scrie pe ei dar eu port 37 jumate - 38 la sandale si slapi si imi sunt putin mari)

Masor la cerere!

PRET: 12 LEI
PRET REDUS: 9 LEI