In atentia blogurilor colaboratoare! In cazul in care nu va regasiti in blogroll, va rog sa-mi atrageti atentia, pot fi erori din administrare.

Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 decembrie 2014

Geaca Urban Surface M149


Stare: buna spre foarte buna

O geaca foarte draga mie de care cu greu am ales sa ma despart, din pacate imi este mare acum si sta deja de ceva vreme degeaba prin dulap. In stare impecabila, inchisa cu capse si fermoar, cu un guler amplu ce se poate purta in diferite moduri si mansete elastice din acelasi material ca si "garnitura" gulerului, gecuta este captusita cu un strat subtirel dar calduros de vatelina. Eu am purtat-o chiar si iarna la iesiri scurte peste o tinuta mai calduroasa. Am incercat sa redau cat mai multe detalii in fotografii dar cu siguranta nu am reusit sa surprind tot. Interiorul este impecabil, are doua buzunarele pe interior + doua exterioare prevazute cu clapa cu inchidere cu capsa + unul mic pe maneca stanga inchis cu fermoar

Marime: XL

Material: poliester

Masor la cerere!

PRET: 54 LEI
PRET REDUS: 40 LEI